Just Nu.

Min ena handflata är lite rödare än den andra. En svart klump bor i bröstkorgen och rinner ut genom munnen. Den drar ner mina ögonbryn och mina mungipor. Jag vill det inte, men klumpen är så jävla stark. Den är anledningen att min ena handflata är röd. Jag höll om en kran, drog på det varmaste jag kunde och höll kvar. Jag kramade den hårt med handen och den brände, hettade, pulserade. Det fanns bara det. "Jag håller i en skållhet kran och det gör ont." Problemet är väl att jag nånstans tycker att jag förtjänar det. Iallafall när jag efterkonstruerat hur mycket fel jag varit orsaken till. Jag hoppas det blir bättre snart. Jag är ingen självskadare, men jag förstår dem som är det. Ångest är en spindel som bor i bröstet och varje ben är försett med rakblad. Därinne skär den, biter och tar över dig. Snälla låt det bli bättre snart.

Kommentarer

Skiv vad du tycker här:

Namn:
Minns mig till nästa gång?

E-post:


Hemsida:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0