Inget i kroppen, inget i huvudet.

Läste på nån blogg att modellen (aldrig sett eller hört talas om innan) som är smaaaal slutar äta och gör det inte på tre dagar för att sen svulla på en hel halv kycklingsallad ungefär. hemskt som fan, eftersom han tydligen får en massa utrymme, inte bara i form av en hemsida utan även genom möten med tidningar osv. fy fan. det är inte bra. du släpper bara ifrån dig vatten och kroppen tar vara på allt du stoppar i dig när du väl börjar äta igen, eftersom den tror att du svälter och det går inte över för att du "vill" käka på uteställen igen. det är det NORMALA sättet för kroppen att reagera på den svält som du utsatt den för.

just ja, jag är ju med modell såklart. så jag räknas. inte för att jag har nån portfolio, nåt kontrakt, några kontakter eller så men jag var med på en bild och putade med läpparna en gång...

Kommentarer

Skiv vad du tycker här:

Namn:
Minns mig till nästa gång?

E-post:


Hemsida:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0