Snåltarmen skriker av smärta.

Köpt en dyr kursbok nu... 450:- gick det lilla aset på, en bok som läraren inte ens tycker är bra i ämnet, men man måste ändå ha den. Körde kortet dock så det syns inte på kontoutdraget...Ska sälja den vidare till nån sate som kommer bli glad över att få tag på den för under 400:- när kursen är slut, om inte böckerna uppdateras då såklart. :D

Tror läraren gillar att ha en som verkligen är intresserad av det han lär ut, han snackar alltid med mig och garvar och winkar när jag säger att jag känner till nåt eller anser något som han förmodligen håller med om. Synd att kursen ska tas över av någon annan efter jul. Idag var det iallafall en föreläsning, en intressant om tidsepoken vi ska arbeta med. Har börjat snegla på ett par objekt inom tidsepoken så det ska nog bli bra.

http://www.karlskoga.se/images/18.454a2d6118eb85351380004926/Komvux-flagga.jpg
Vi har ingen sån flagga.
Så jag googlade den.

Kommentarer

Skiv vad du tycker här:

Namn:
Minns mig till nästa gång?

E-post:


Hemsida:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0